Waarom zou ik met Petplan samenwerken?
Petplan is een goede partner om mee samen te werken. Wij zijn ’s werelds meest ervaren huisdierenverzekeraar met bijna 40 jaar ervaring en ruim 1.500.000 klanten. In Nederland zijn we actief sinds 2006, een initiatief van Unigarant Verzekeringen (onderdeel ANWB). Naast onze uitgebreide kennis en ruime ervaring, hebben we daarnaast een mooi programma ontwikkeld voor onze fokkers, waarmee u uw klanten optimaal van dienst kunt zijn en zelf ook nog voor een extraatje kunt sparen.
Wat is het Petplan Fokkersprogramma?
Met het Petplan Fokkersprogramma geeft u uw pup of kitten ook nadat zij het warme nestje hebben verlaten nog wat extra zorg. Dit kan in de vorm van een Maand Gratis Verzekering of met Petplan Goede Start (waarbij u met 30% korting de verzekering kunt afsluiten). Daarnaast heeft u de mogelijkheid om gratis voorlichtingsmateriaal te bestellen.
Hoe kan ik me aanmelden voor het Petplan Fokkersprogramma?
U kunt zich online aanmelden voor het Petplan Fokkersprogramma. Hiervoor hebben we de naam van uw kennel of cattery nodig, in combinatie met een aantal persoonlijke gegevens. Na uw aanmelding zal u door Petplan geregistreerd worden als nieuwe deelnemer aan het Fokkersprogramma waarna u per e-mail bevestiging hiervan ontvangt.
Mocht u na 3 werkdagen nog geen bevestiging hebben ontvangen (let op: check ook voor de zekerheid uw Spamfolder), neem dan contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9 en 17 uur.
Wat gebeurt er nadat ik een Maand Gratis Verzekering (MGV) voor een pup of kitten heb aangevraagd?
Nadat u online de aanvraag heeft ingediend, ontvangt het nieuwe baasje een e-mail. In deze email wordt hij of zij verzocht om de aanvraag te activeren. Als de aanvraag geactiveerd is, zal Petplan de aanvraag in behandeling nemen. Het nieuwe baasje ontvangt de polis maximaal 3 werkdagen na activering.
Wat gebeurt er nadat ik een Petplan Goede Start voor een pup of kitten heb aangevraagd?
Nadat u online de aanvraag heeft ingediend, ontvangt het nieuwe baasje een e-mail. In deze email wordt hij of zij verzocht om de aanvraag te activeren. Als de aanvraag geactiveerd is, zal Petplan de aanvraag in behandeling nemen. Het nieuwe baasje ontvangt de polis maximaal 3 werkdagen na activering. Let op: er is pas dekking voor het nieuwe baasje nadat Petplan de jaarpremie van u heeft ontvangen.
Hoeveel dagen heeft een baasje om de Goede Start of MGV te activeren?
Een nieuw baasje moet binnen 10 dagen de voor hem of haar aangevraagde Goede Start of MGV activeren. Indien dit niet gebeurt, zal de aanvraag uit onze systemen verwijderd worden. Dit is conform de AVG-wetgeving.
Wat gebeurt er met de gegevens van de baasjes?
Wanneer u een verzekering aanvraagt voor een van uw pups of kittens, worden de gegevens in de database van de website opgeslagen. Indien het nieuwe baasje de aanvraag activeert, worden de gegevens gebruikt om een verzekering op te maken. Wanneer de aanvraag niet geactiveerd wordt, worden de gegevens na 10 dagen automatisch uit onze database verwijderd.
Hoe kan het dat ik mijn oude aanvragen niet zie staan bij mijn account?
De aanvragen die zijn gedaan via de ouder fokker website, staan niet geregistreerd in de nieuwe fokker website. De verdiende punten zijn door onze administratie geregistreerd en kunnen zoals altijd verzilverd worden. Alle aanvragen die via deze (nieuwe) website worden ingediend, zal je terug zien in je account.